FRÅGOR & SVAR

Inför ditt besök

Hur åker jag kommunalt till Zetas?

Svar: Ta tunnelbanans röda linje mot Fruängen, byt sedan till buss FRÅN FRUÄNGEN: 707 och 173
HÅLLPLATS BUSS 707: Jägerhorns Väg
HÅLLPLATS BUSS 173 : Juringe Allé

eller

Ta tunnelbanans röda linje mot Norsborg, byt sedan till buss FRÅN SKÄRHOLMEN: 707, 173 och 710
HÅLLPLATS BUSS 173 OCH 710: Juringe Allé
HÅLLPLATS BUSS 707: Jägerhorns Väg

Välkommen till oss på Zetas Trädgård!

Får jag ta med min hund?

Svar: Hundar är varmt välkomna hit, kopplade förstås. Det är endast inne i caféet som vi inte tar emot hundar. Vi har vattenskålar utsatta runtomkring i trädgården för alla våra fyrfota vänner.

Finns det parkeringsplats?

Vi har gratis parkeringsplatser precis utanför handelsträdgården.

Bra att veta

– Vi är en kontantfri handelsträdgård

– Vi är en rökfri handelsträdgård.

– Det går bra att besöka oss med rullstol.

Våra tjänster & sortiment

Kan ni hjälpa mig att planera min trädgård?

Svar: Vad roligt att du vill ta tag i er trädgård! Zetas Trädgård har en extern trädgårdsdesigner som kan hjälpa dig med ditt trädgårdsprojekt.

Läs mer här

Kan ni hjälpa mig med plantering och beskärning?

Svar: Vi erbjuder dessvärre inte plantering- eller beskärningstjänster.

Kontakta gärna Zetas tidigare medarbetare Jessica Ozan som har ett företag som heter Green Garden Stockholm och se om de har möjlighet att hjälpa dig!

”Vi utför det mesta inom trädgård, men är främst specialiserade inom beskärning av fruktträd, prydnadsträd, buskar och häckar. Vi genomför även planering, nyanläggning och skötsel av trädgårdar för privatpersoner, offentliga miljöer, bostadsrättsföreningar och företag, d.v.s. både konsultationer och genomförandeprojekt.”

greengardenstockholm.se

Har ni samma sortiment i er e-handel som i den fysiska butiken i Segeltorp?

E-handelns sortiment är ett urval av vårt sortiment och vanligtvis finns det samma sortiment i butiken i Segeltorp. Butiken i Segeltorp har ett bredare sortiment av växter och andra produkter.

Hur kan jag ta del av e-handelns sortiment?

E-handels sortiment finner ni på här

Hur kan jag ta del av butiken i Segeltorps sortiment?

För att ta del av butikens sortiment är ni välkomna att besöka oss. Under säsongen får vi in nya växter/varor och sortimentet kan variera.

Hur vet jag om en viss växt finns i butiken i Segeltorp?

Du är välkommen att maila in till kundtjänst via kontaktformuläret. Vi svarar på sortimentsfrågor i mån av tid.

Kan jag lägga undan en växt eller vara?

Vi har ingen möjlighet att ställa undan växter eller andra varor.

Säljer ni presentkort?

Ja, vi säljer presentkort i butiken i Segeltorp samt i vår E-handeln. Vi har två olika presentkort att välja mellan, ett fysiskt som gäller i butiken i Segeltorp och ett digitalt som gäller i vår E-handel.

Det fysiska presentkortet går att köpa i vår butik i Segeltorp och i vår E-handel. Det digitala presentkortet går enbart att köpa i vår e-handel.

Köp våra presentkort här

Vill du ha råd om hur du ska sköta dina växter?

LÄS OM PLANTERING & SKÖTSEL HÄR

X